Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2007

Είναι τρελλοί αυτοί οι μπάτσοι!

Πρωί - πρωί σήμερα στο τμήμα. Μου είχαν τηλεφωνήσει από τις Κεντρικές ότι δεν έπιανε σήμα ο πομπός που μου έβαλαν για να με κάμνουν tracking, όταν μου έδωσαν άδεια αποφυλάκισης υπό όρους κι έτσι έπρεπε να πάω σε ένα αστυνομικό σταθμό να υπογράψω ότι δεν έφυγα από τη χώρα, παρόλο που με έχουν στο στοπ-λιστ.... Δεν έπιασε ε; Δεν πειράζει θα έρθει μια μέρα θα το πώ και θα είναι αλήθεια!

Ένιγουεϊ. Ο λόγος που πήγα στο τμήμα, ήταν για να πληρώσω μια δικαστική κλήση, για ένα εξώδικο που για κάποιο λόγο που δεν θυμάμαι, ξέχασα να πληρώσω. Το πρόστιμο ήταν τριάντα λίρες, η δικαστική κλήση ογδόντα. Αλλά το αγχωτικό της όλης υπόθεσης ήταν ότι πάνω στο χαρτί έγραφε με έτσι γράμματα "τελευταία προειδοποίηση" και από κάτω έλεγε ότι αν δεν πλήρωνα τις ογδόντα να είναι οι ώρες τους λίρες θα πήγαινα κατ΄ευθείαν φυλακή. (τελευταία ημερομηνία ήταν 17/. Σήμερα έχουμε 15. Στο τσακ το πρόλαβα). Άμα σας λέω είναι το ντέστινι μου να πάω Κεντρικές, κάτι ξέρω...

Τέσπα. Μπαίνω στο τμήμα. Ουρά οι παραβάτες! Ούτε το ασανσέρ της Versus δεν έχει τέτοια ουρά. Πίσω από τον πάγκο, ένας αστυνομικός στα κυβικά του Οβελίξ μιλούσε στο τηλέφωνο με άλλο συνάδελφο σε άλλο τμήμα γιατί ο πρώτος στην ουρά ήταν ένας καλαμαράς που πήγε να πληρώσει εξώδικο και είχε μόνο την ελληνική άδεια οδήγησης. Ο Οβελίξ δεν ήταν σίγουρος αν 'παρπατά' (έτσι είπε, ορκίζομαι) η ελληνική άδεια οδήγησης. Θα το αφήσω ασχολίαστο για να πάω παρακάτω.

Πίσω από τον καλαμαρά, ήταν δύο άλλες τύπισσες (πολύ θα ήθελαν να ήταν κουέλλες, αλλά για τσούρες μου φάνηκαν). Τεταρτη στην ουρά ήμουν εγώ, Κουέλλα με τα όλα μου και πίσω μου μια άλλη τύπισσα, ξένη νομίζω, ψηλή ως εκεί πάνω. Αππάρα μάλλον.

Περιμένουμε εξυπηρέτηση. Ο Οβελίξ το βιολί του από το τηλέφωνο. Δέκα μίλια δέκα ώρες. Αγανακτούμε σύσσωμοι οι παραβάτες (ένας καλαμαράς, δύο τσούρες, μια κουέλλα και μια αππάρα). Ο δεύτερος αστυνομικός που ήταν στο τμήμα έτρωγε ελιόπιτα. Too busy να μας εξυπηρετήσει να τελειώνουμε να φεύγουμε.

Σε κάποια στιγμή κτυπά το άλλο τηλέφωνο. Οβελίξ προς ελιοπιτάκια.

Οβελίξ: Σήκωστο ρε Γιαννάκη! (ο Γιαννάκης ήταν ένας τύπος με σκεμπέ πιο μεγάλη από εκείνη του Οβελίξ και με μια μουστάκα τεράστια).
Γιαννάκης: Άιστο να φακκά ρε. Να καθαρίσει τζαι λλίον η φωνή του!

Ερώτησις: Ο Οβελίξ αγριογούρουνα έτρωγε, όχι κουέλλες, έτσι;

4 σχόλια:

the bastard; unshaved. είπε...

Αμαν...
Να υποθέσω ότι αμα καμεις καιρό να γράψεις επήραν σε στες Κουελλοφυλακές;

Person I. είπε...

Μόλις συνέλθεις απ' το μάσημα, υπάρχει ένα μπλογκο-παιγνίδι που ξεκίνησε από κάπου και κληρώθηκες να το συνεχίσεις, οπότε αν σου λέει κόπιασε απ' το Δυτικό Μέτωπο για λεπτομέρειες!

APOTINEDRA είπε...

Μπορεί να γράφεις και μέσα από το κελί, δεν έχουν ιντερνετ οι φυλακές;;

evita είπε...

Τώρα γιατί μου το κάνεις αυτό;

Δηλαδή εγώ αυρίο που α πάω η αλητισσά να πληρώσω το δικό μου χρέος να ξεκινήσω κανένα διώρο πιο νωρίς;